دشمن نمی‌خواهد شاهد تحقق جایگاه والای زن در اسلام باشد

امام جمعه موقت کرج ضمن تحلیل دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان، گفت: اسلام جایگاه زن را والا برشمرده است و دشمن نمی‌خواهد شاهد تحقق این جایگاه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی راست روش، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند بود، اظهار کرد: این امر در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه این دیدار بیانگر بصیرت مقام معظم رهبری در حمایت از تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی است، تصریح کرد: این دیدار نشان داد تصاویری که در رسانه‌های معاند از مردم این منطقه به تصویر کشیده می‌شود، غلط است.

امام جمعه موقت کرج تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی در مقابل دشمن برشمرد و اضافه کرد: جنگ ترکیبی که امروز با آن سر و کار داریم نیازمند هوشیاری مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف سعی دارد به ما ضربه بزند، ادامه داد: دشمن روی وحدت شیعه و سنی و اختلافات قومی سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال ناامنی داخلی است.

راست‌روش در ادامه با بیان اینکه کشورهای به ظاهر متمدن زن را وسیله سوءاستفاده قرار می‌دهند اما مدعی حمایت از بانوان هستند، بیان کرد: اسلام نقش و جایگاه زن را ویژه تلقی می‌کند و این همان جایگاهی است که دشمن تحققش را بر نمی‌تابد.

کد خبر 687634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.