دشمن با تبلیغات رسانه‌ای به دنبال سلب آرامش و امنیت ایران است

امام جمعه شهر لنده گفت: هدف دشمنان از تبلیغات رسانه‌ای گسترده در آستانه سالگرد اغتشاشات برهم زدن آرامش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیونددهنده با امام‌زمان (عج) باشد.

وی گفت: زخم‌زبان‌های که دشمنان به اهل‌بیت (ع) زدند و جریان یهودیان در گوش نحس یزدیان خواندند باعث شد تا امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت برسانند و از طرف دیگر به‌گونه‌ای تبلیغ می‌کردند که امام حسین (ع) را از دین جدا می‌دانستند و برخی در جاهلیت خود به این باور رسیده بودند.

امام‌جمعه لنده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فرمودند دو مسئله را دشمنان به‌شدت روی آن کار می‌کنند که امنیت و وحدت تشیع و تسنن است و دائماً بر روی آن پافشاری می‌کنند.

وی تأکید کرد: در آستانه سالگرد اغتشاشات شاهد تبلیغ هزاران سایت و ماهواره و شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان برای برهم‌زدن امنیت کشور و زمینه‌سازی برای سقوط می‌باشند که هیچ‌کدام از این اقدامات در راستای خیرخواهی ملت ایران نیست.

محمودی اصل گفت: به‌هم‌ریختن کشور و امنیت مردم از برنامه‌های مستقیم دشمنان است.

وی گفت: باید مردم هرگز گول وعده‌های توخالی دشمنان را که برای سرنگونی این نظام شبانه‌روزی کار می‌کنند را نخورند.

امام‌جمعه لنده گفت: نوجوانان و نسل جوان کشور باید در مسیر دشمن قرار نگیرند و وعده فریب شعار زن، زندگی، آزادی دشمنان را نخورید چرا که همین زنان در کشور فرانسه و آمریکا از حقوق اولیه خود محروم هستند و در همین فرانسه از داشتن پوشش کامل زنان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: سربازان اسرائیلی در هفته‌های گذشته با تجمع پنج عضو یک خانواده محجبه را در یک اتاق محبوس و سگ‌های وحشی خود را به جان آنان می‌اندازند و در همین حال جامعه جهانی سکوت می‌کند، ولی وقتی اتفاقی ناچیز در این کشور صورت می‌پذیرد امپراتوری رسانه‌ای دشمنان چنان تبلیغ می‌کنند که حتی خواص نیز حرف‌های آنها را باور می‌کنند.

محمودی اصل تأکید کرد: سه کشور اروپایی در ادامه برنامه برجام باید تحریم‌های ایران را لغو می‌کردند اقدامات خود را لغو کردند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما بیدار هستند و بصیر و همین نظام و هم مردم این توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 687633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.