نماینده AFC به ورزشگاه آزادی رفت/ مخالفت پرسپولیس و نساجی با پوشاندن سکوهای مخروبه

در فاصله چند روز تا جدال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی، هنوز همه‌چیز آماده برگزاری بازی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ورزشگاه آزادی از اواخر فصل پیش مورد بازسازی قرار گرفت و سکوهای این ورزشگاه تخریب شدند تا دوباره از نو تجهیز شوند.

این درحالی است که با شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر، درصد تخریب سکوهای ورزشگاه آزادی بیشتر شد و امکان حضور هواداران در ورزشگاه نبود و بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه خانگی‌شان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد.

هفته آینده تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در اولین دیدار مرحله‌گروهی خود باید به‌مصاف النصر عربستان برود و مسئولان سازمان تجهیز در تلاش هستند تا ورزشگاه آزادی را برای این بازی مهم برسانند و حتی چمن این ورزشگاه هم در حال تغییر است تا شرایط بازی برای دو تیم مهیا باشد.

به دنبال اعلام قبلی، اینوکویچی تاکاکی نماینده و افسر AFC در بحث سیستم VAR دیدار پرسپولیس و النصر صبح امروز _جمعه، بیست‌وچهارم شهریورماه_ با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد؛ همچنین قرار است ایلگیز تانتاشف، داور ازبکستانی و تیم داوری این بازی نیز یک‌شنبه هفته آتی به تهران سفر کنند.

امروز نیز برخی مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی به بررسی آخرین وضعیت جایگاه‌های نصب VAR پرداختند و قرار است نماینده ژاپنی نیز به زودی با حضور در ورزشگاه این امر را مورد نظارت قرار بدهد.

نماینده AFC به ورزشگاه آزادی رفت/ مخالفت پرسپولیس و نساجی با پوشاندن سکوهای مخروبه

البته بازی حساس و مهم پرسپولیس ایران و النصر عربستان به‌دلیل محرومیت انضباطی سرخ‌پوشان کشورمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و مسئولان AFC هیچ موافقتی با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش این باشگاه و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی نکردند.

ضمن اینکه با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در مراحل بازسازی است و سکوهای طبقه دوم ورزشگاه تخریب شده‌اند و شکل و شمایل جالبی از این بابت ندارد، برای آبروداری مقابل تیم‌های خارجی فدراسیون فوتبال به مسئولان دو باشگاه نساجی مازندران و پرسپولیس که باید از حریفان خود در این ورزشگاه میزبانی کنند، پیشنهاد داده تا با تهیه کاورهایی مربوط به باشگاه‌های خود طبقه دوم ورزشگاه آزادی را بپوشانند.

اما هزینه این کاورها بسیار سنگین تلقی می‌شود و مسئولان دو باشگاه نساجی و پرسپولیس اعلام کرده‌اند در شرایطی که اجاره‌ای چندصد میلیونی به مسئولان ورزشگاه آزادی می‌دهند، دیگر توان کاور کردن طبقه دوم ورزشگاه را ندارند و این کار باید به عهده خود شرکت توسعه‌وتجهیز باشد؛ آن‌هم در شرایطی که فقط چهار روز تا دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس ایران و النصر عربستان باقی‌مانده است.

نماینده AFC به ورزشگاه آزادی رفت/ مخالفت پرسپولیس و نساجی با پوشاندن سکوهای مخروبه

کد خبر 687607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.