بازدید سرپرست وزارت ورزش‌وجوانان از آخرین شرایط ورزشگاه آزادی و استقرار VAR +فیلم

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش‌وجوانان از مراحل آماده‌سازی اتاق VAR در مجموعه ورزشی آزادی قبل از شروع مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقابل حساس دو تیم فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته نخست گروه پنجم رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا، روز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در ورزشگاه آزادی برگزار تهران برگزار می‌شود و به‌همین دلیل تمام اقدامات لازم در فاصله چهار روز مانده به این جدال در حال رخ دادن است تا مشکلی به‌وجود نیاید.

از همین‌رو کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش‌وجوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از مراحل آماده‌سازی استادیوم فوتبال این مجموعه قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازدید کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ابتدا از محل تعبیه‌شده برای اتاق VAR و همچنین بازسازی اتاق کنترل دوپینگ و رختکن استادیوم بازدید کرد.

هاشمی سپس از مراحل بازسازی چمن استادیوم دیدن کرد و مسئولان ذی‌ربط نیز توضیحاتی درخصوص مراحل بازسازی به سرپرست وزارت ورزش‌وجوانان ارائه دادند.

همچنین مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان بازدید هاشمی از آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی قبل از برگزاری بازی روز سه‌شنبه میان دو تیم فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان اظهار کرد: وضعیت ورزشگاه روز به روز در حال بهتر شدن است. وزیر ورزش از تمامی امکانات و اتفاقاتی که در این استادیوم افتاده است بازدید کرد، اتاق VAR و همچنین محل حضور دوربین‌های تلویزیونی نیز مشخص شد. وضعیت ورزشگاه کاملاً آماده بازی پرسپولیس با النصر عربستان است.

وی در خصوص کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه و مسیر حضور خبرنگاران، مربیان و بازیکنان برای کنفرانس‌خبری و مهلت استقرار VAR در ورزشگاه آزادی افزود: اقدامات خوبی در این چند روز انجام شد، همین امروز هم در حال رفع مشکلات چمن هستیم تا در شرایط ایده‌آل برای بازی پرسپولیس و النصر قرار بگیرد، مسیرها درست شده است و رونمایی از این وضعیت را احتمالاً شنبه یا یکشنبه داشته باشیم؛ این سوال را فدراسیون باید پاسخ بدهد، اما فکر می‌کنم تا پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم فعلاً بماند.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه‌های میزبان این مسابقات باید دارای سیستم VAR باشند و پرسپولیس و نساجی ایران که دیدارهای خانگی خود در فصل جاری لیگ‌قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند، به‌کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق شدند از سیستم کمک‌داور ویدئویی در ورزشگاه خانگی خود بهره‌مند شوند.

کد خبر 687601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.