ایران ۲ _ کلمبیا ۰ / تداوم پیروزی‌های شاگردان شمسایی مقابل رقبای آمریکایی

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت شش‌جانبه برزیل مقابل کلمبیا با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا به‌عنوان صدرنشین  گروه دوم به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت برزیل بامداد _جمعه بیست‌وچهارم شهریورماه_ از ساعت ۰۰:۴۵ مقابل کلمبیا قرار گرفت و موفق شد با پیروزی دو بر صفر در برابر دومین حریف اهل آمریکای‌جنوبی خود که همواره رقیب سرسخت و بدقلقی بوده سه امتیاز را کسب کند.

ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نخست نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و بدون گل این نیمه را به اتمام رساندند؛ در نیمه دوم شاگردان شمسایی کمی بهتر عمل کردند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند، اما موفق به گلزنی نشدند و در لحظاتی نیز شانس یارشان بود و گل دریافت نکردند، اما در نهایت در دقیقه انتهایی موفق به گلزنی شدند.

چهل‌وهشت ثانیه مانده پایان حرکت سالار آقاپور و توپ بلوکه شده به محمدحسین درخشانی رسید تا دروازه را باز کند و در ادامه کلمبیا دست به پاورپلی زد و این ایران بود که توپ را توسط کاپیتان خود به سمت دروازه خالی کلمبیا فرستاد و بدشانسی حسین طیبی، توپ به تیر افقی برخورد کرد اما در برگشت مجتبی پارساپور گل دوم را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی با سه امتیاز این دیدار شش امتیاز شدند و به عنوان تیم نخست این گروه از مسابقات به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، پیش از این برزیل با دو برتری مقابل ژاپن و عربستان به نیمه نهایی صعود کرده بود؛ تیم ملی کشورمان در روز سوم این مسابقات استراحت خواهد کرد.

ضمن اینکه در گروه A این تورنمنت تیم ملی برزیل توانست عربستان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به‌عنوان تیم اول این گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

برنامه روز سوم این مسابقات به‌شرح زیر است:

بامداد شنبه ۲۵ شهریورماه؛

گروه A:
ژاپن -عربستان

گروه B:
پاراگوئه - کلمبیا

به گزارش ایمنا، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال تورنمنت شش‌جانبه برزیل به ترتیب در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده در تاریخ‌های _بیست‌وششم و بیست‌وهفتم شهریورماه_ برگزار خواهد شد تا چهار تیم برتر این رقابت‌های دوستانه مشخص شود.

کد خبر 687595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.