اتحاد نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: اتحاد، انسجام و تعامل نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کریمی صبح امروز _جمعه، بیست‌وچهارم شهریورماه_ در حاشیه مراسم ٢٨ ماه صفر در آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) بادرود، اظهار کرد: اتحاد، انسجام و تعامل نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: اتحاد و انسجام سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی‌مثال و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: پلیس همواره با روحیه بسیجی حافظ امنیت و آرامش در کشور است و نیروی انتظامی از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای برخی از مأموریت‌ها به نفع مردم و برای خدمت به آن‌ها بهره‌گیری می‌کند.

وی گفت: تمام عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با آمادگی کامل، تأمین نظم و امنیت عزاداران و سوگواران در روزهای پایانی ماه صفر به‌ویژه در آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) را بر عهده دارند.

کریمی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروه‌های مختلف عزاداری و تأمین امنیت و آسایش آن‌ها با حفظ حرمت و قداست برنامه‌های سوگواری هیئت‌های مذهبی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس در نقاط مختلف شهرستان نطنز از جمله امامزادگان آقاعلی عباس (ع) و سلطان حسین (ع) مستقر هستند، ادامه داد: مردم در صورت نیاز به حضور پلیس، افزون بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به مأموران مستقر در میدان‌ها و محلات نیز مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در حاشیه بازدید فرماندار نطنز از بازار آقا علی عباس (ع)، تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال استفاده از ظرفیت عظیم بازار برای برقراری نظم و امنیت است.

وی خروجی ارتباط و تعامل پلیس با مردم و بازاریان را رسیدن به هدف مشترک برای جامعه سالم بیان و تاکید کرد: استفاده از توان نیروی انتظامی برای کنترل بازار، باید آخرین راهکار باشد؛ افرادی که باید حرمت بازار را نگه داشته و موارد پیش آمده را کنترل کنند، خود بازاریان هستند.

کد خبر 687587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.