مقاوم‌سازی بیش از ۹۶ هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرای طرح هادی ۷۲۴ روستا در استان با اعتبار شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و مقاوم‌سازی ۹۶ هزار و ۳۱۴ واحد در آذربایجان غربی به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر برزگر امروز _جمعه، بیست‌وچهارم شهریورماه_ در سفر به شهرستان مهاباد اظهار کرد: از مجموع ۲۵۸ هزار و ۴۴۵ هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی مقاوم‌سازی ۹۶ هزار و ۳۱۴ واحد به پایان رسیده است.

وی افزود: سهم شهرستان مهاباد از مجموع ۱۵ هزار و ۳۳ واحد اتمام مقاوم‌سازی ۶ هزار و ۹۲۱ واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مهاباد برای یک هزار و ۴۸ واحد مقاوم‌سازی را پیش‌بینی کرده بودیم که کار معرفی آن‌ها به بانک‌های عامل به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲ هزار و ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان کار اجرای طرح‌های هادی روستایی ۹۴۸ روستا به اتمام رسیده است.

برزگر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شاهد اجرای آسفالت معابر ۲۶۸ روستا و اجرای طرح هادی ۷۲۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هستیم؛ در مهاباد نیز از مجموع ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان کار اجرای طرح هادی ۷۳ روستا به اتمام رسیده است.

کد خبر 687585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.