برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ارومیه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی ارومیه خبر داد.

علی اکبر مقیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با توجه به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی و ارزیابی در حوزه آتش‌نشانی اظهار کرد: دوره fcc و آزمون آمادگی جسمانی نیروهای عملیاتی زیر ۴۵ ساله آتش‌نشانی شهرداری ارومیه با حضور ۱۶۷ نفر از آتش‌نشانان برگزار شد.

وی افزود: این دوره و آزمون با همکاری مرکز آموزش و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در سازمان آتش نشانی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه هدف از این آزمون را به چالش کشیدن توان عملیاتی و ارتقای آمادگی واکنش سریع عملیاتی آتش‌نشانان در شرایط اضطراری عنوان کرد.

مقیمی گفت: این آزمون مشتمل بر آیتم‌هایی همچون حمل شیلنگ آتش‌نشانی به طبقه چهارم به‌صورت دسته‌ای و با طناب و انجام عملیات آتش‌نشانی، جابه‌جایی و ضربه‌زدن به لاستیک خودرو به وسیله پتک به طول دو متر، عبور از موانع مارپیچ جهت برداشت نازل و زدن اهداف تعیین شده و حمل لاستیک خودرو به طول پنج متر بود که پرسنل شرکت‌کننده به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: انجام این آزمون‌ها ارتباط مستقیمی با حفظ جان و سلامتی پرسنل آتش‌نشانی و شهروندان و موفقیت در عملیات‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دارد.

کد خبر 687558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.