تلاش آمریکایی‌ها برای زمین زدن ایران قوی و مقتدر

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه ایران قوی و مقتدر را به زمین بزنند برنامه اغتشاشات را بر اساس استراتژی امنیت ملی خود رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در اولین یادواره شهدای میرهمایون و دهستان جبل اظهار کرد: ثواب، قدر و مقام شهید را هیچ‌کس در دنیا نتوانسته حد، مثال و مقدار برای آن بیان کند چرا که طرف معامله خود خداست و در روز قیامت بعد از اولیا، انبیا و علما تنها مقامی که به آن‌ها اجازه شفاعت داده شده شهدا هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت حضور و رهبری حضرت امام، بزرگی، عظمت، شرافت، عزت و استقلال ملت ایران را به آن‌ها برگرداند.

وی افزود: به برکت انقلاب و خون شهدا، کشوری که در ابتدای انقلاب نیاز به واردات سیم خاردار داشت، امروز در عرصه‌های نانو، سلول‌های بنیادی، فناوری نوین، مهندسی، توان موشکی، قدرت بازدارندگی و بسیاری از موارد دیگر کشور اول منطقه و جز ۱۰ کشور اول دنیاست.

فدا ادامه داد: دشمنان با جوسازی، شانتاژ و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای نگذاشتند پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام بیان شود و از طرفی شکست‌های پی‌درپی و متوالی آمریکایی‌ها در طول ۴۳ سال گذشته در منطقه نیز به خوبی تبیین نشده است.

فدا با بیان اینکه آمریکای فضای مجازی چنان غول بزرگی است که هیچ‌کس جرأت رویارویی با آن را ندارد اما ما آمریکا را در فضای حقیقی شکست دادیم، گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه ایران قوی و مقتدر را به زمین بزنند برنامه اغتشاشات را بر اساس استراتژی امنیت ملی خود رقم زدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به جزئیاتی از سند راهبردی امنیت ملی آمریکایی‌ها اضافه کرد: آمریکایی‌ها گفتند آمریکا باید تا سال ۲۰۲۵ رهبر دهکده جهانی شود و اگر این اتفاق نیفتاد آمریکا به سمت فروپاشی خواهد رفت، در دوره دو ساله دموکرات‌ها دو بار سند استراتژی امنیت ملی خودشان را منتشر کردند.

فدا با بیان اینکه بایدن سند امنیت ملی آمریکا را پنج سال تمدید و این فرصت را تا سال ۲۰۳۰ بیان کرده است؛ گفت: یعنی اگر دو تا ۷ سال آینده آمریکایی‌ها نتوانند کشورهای منطقه را با خود همراه کنند، شکست و زوالشان قطعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا در این سند سه رقیب برای خودش معرفی کرده است، اضافه کرد: قدرت‌های تجدیدنظرطلب مثل چین و روسیه به عنوان تهدید اول، قدرت‌هایی مثل ایران به عنوان تهدید دوم و گروه‌های فراملی مثل انصارالله، جهاداسلامی سه تهدیدی بودند که آمریکایی‌ها در این سند عنوان و پیامدهایی را هم در پی این تهدیدات ذکر کردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در استراتژی امنیت ملی می‌گویند ما با ۳ چالش روبرو هستیم، گفت: آن‌ها گفتند چین رقیب جدی ما در رهبری جهانی است چرا که هم از نظر تکنولوژی و هم اقتصاد رشد کرده است، دومین رقیب روسیه است که از نظر نظامی آمریکا را به چالش می‌کشد و سومین تهدید اساسی خودشان را دولت‌هایی معرفی کردند که دموکراسی غربی را به چالش می‌کشند و الگویی جدید از حکمرانی جهانی ارائه می‌دهند که در رأس این کشورها ایران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای مقابله با سه تهدید در دهه جدید هدف‌گذاری کردند، گفت: برای ایران آمریکایی‌ها تصمیم داشتند با آمدن بایدن ایران را به میز برجام برگردانند و مقداری پول‌های مسدود شده را آزاد و از شدت تحریم‌ها بکاهند تا مردم ایران شرطی شده یعنی هر وقت مذاکره با آمریکا باشد همه‌چیز گل‌وبلبل و هر وقت ایستادگی و مقاومت باشد جنگ و درگیری است اما غافل از این بودند که دولت جدید ما برای برگشتن به برجام تضمین و ضمانت می‌خواهد و وقتی دیدند نمی‌توانند تضمین بدهند گفتند ایران را به هم می‌ریزیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلفی که دشمن در سال گذشته برای اغتشاشات انجام داد، تصریح کرد: مبنا و انگیزه شروع اغتشاشات دو مسأله حجاب و مسائل معیشتی بود، دشمنان تمام مقدمات را آماده کرده بود که اتفاقات را از مهر سال گذشته رقم بزند و برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده بودند و منتظر جرقه بودند که این جرقه را فوت مهسا امینی رقم زد.

سردار فدا با بیان اینکه ۲۵ شهریور فوت مهسا امینی اتفاق افتاد و ۲۸ شهریور اغتشاشات رقم خورد و اول مهرماه پنتاگون شکست فتنه را به آمریکایی‌ها اعلام کرد، گفت: پس‌از آن دشمن با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی اغتشاشات را ادامه داد تا علاوه بر ایجاد هزینه برای کشور، سرعت پیشرفت علمی را کند کنند.

وی با اشاره به تجربه پیشین دشمن در پروژه کشته‌سازی، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ هم آمریکایی‌ها ندا آقاسلطان را شناسایی کردند و از قبل فیلم و مجسمه آماده شد و بعد هم در میدان فتنه حادثه ایجاد، سپس به سرعت فیلم‌ها منتشر شد.

فدا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و ناکامی دشمن در زمینه‌های مختلف بیان کرد: البته ما گرانی، تورم و مشکلاتی داریم که تمام مسئولان و سه قوه عزم خود را جزم کردند که مشکلات را رفع کنند.

سردار فدا در پایان گفت: در این شرایط ما وظیفه داریم صبر و استقامت داشته باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم و همچنین باید در صحنه حضور داشته باشیم و فاصله گذاری با دشمن و داشتن روحیه جهادی و انقلابی از وظایف دیگر ماست.

کد خبر 687529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.