قرارداد ۱۵۲ پروژه عمرانی در اصفهان منعقد شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، جزئیات جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای ششم را تشریح کرد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای درباره الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه ساختمانی حدود سه هفته قبل، اظهار کرد: قرار شده بود گزارش فعالیت در همین رابطه برای ۱۰ مورد ارائه شود که حدود ۲.۵ ساعت ابتدای جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان را میزبان شهردار و معاون شهرسازی و معماری در همین رابطه بودیم.

وی افزود: در زمینه صدور پروانه ساختمانی و پیشرفت مباحثی که کند شده بود، گزارشی ارائه شد که نشان‌دهنده جدیت پیگیری و انجام بسیاری از اقدامات در زمان مناسب است؛ البته ارائه گزارش بخشی از موارد در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه بافت‌های تاریخی و فرسوده به جلسه بعدی تلفیق موکول شد.

پروژه‌های عمرانی پنج ماه ابتدای امسال از نظر تعدادی و هزینه، نسبت به سه سال گذشته رشد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دریافت گزارش فعالیت‌های عمرانی با حضور شهردار این کلانشهر و معاون عمران شهری وی، خاطرنشان کرد: گزارش بسیار خوبی، به‌ویژه آمار مقایسه‌ای پروژه‌ها دریافت شد که طبق آن، برای اجرای ۱۵۲ پروژه، قرارداد منعقد شده است و بخش عمده‌ای از طراحی پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه امسال که بودجه‌ای بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود، امسال انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی پنج ماه ابتدای امسال از نظر تعدادی و هزینه، نسبت به سه سال گذشته رشد کرده است، افزود: در این حوزه درخواست شد که عملیات عمرانی تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۲ تا سه ماهه سوم سال، با اتمام طراحی، آغاز شود که بخشی از پروژه‌های بزرگ، به سال آینده نیز موکول خواهد شد.

نورصالحی تاکید کرد: نمایندگانی از شورای اسلامی شهر اصفهان باید در سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور پیدا کنند که این موضوع تعیین تکلیف شد تا بیشتر افرادی که سال گذشته نیز این وظیفه را داشتند، این تکلیف را ادامه دهند.

کد خبر 687510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.