اختتامیه سوگواره عاشورایی «مشک تشنه» برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آیین اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی در دهدشت با تجلیل از آثار برگزیده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین درخشان امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم شهریورماه_ در آئین اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی «مشک تشنه» در دهدشت، اظهار کرد: سوگواره شعر عاشورایی منطقه‌ای با حضور شش استان فارس، خوزستان، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری و بوشهر به میزبانی دهدشت برگزار شد.

وی افزود: از میان ۵۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، در سه بخش سپید، کلاسیک و گویشی در هر بخش سه نفر برگزیده شدند.

در ادامه آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه اگر انبیا نبودند اندیشه بشر دچار انحراف می‌شد، اظهار کرد: مبارزه امام حسین (ع) و فدا کردن داشته‌های خود برای همه انسان‌ها بود و در مقابل تمام ظلم‌های جهانی ایستاد.

وی با اشاره به اینکه عاشورا مربوط به زمان و مکان نیست، بلکه جهان در تحول این مسیر قرار گرفته است، تصریح کرد: انسانیت، عدالت و معنویت با امام حسین (ع) متولد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان این‌که انقلاب اسلامی زیر سایه ولایت قرار گرفته است، گفت: حکومت ولی فقیه با ساختار ویژه تعریف شده و شکل‌گیری در عصر غیبت، به عنوان حکومت مؤمنین منشأ تغییر و تحول در جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد و مقدمه‌ای برای حکومت جهانگیر امام عصر (عج) است.

کد خبر 687480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.