ستاره آرسنال، جانشین احتمالی پل پوگبا در یوونتوس

گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر پل پوگبا به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش محروم شود، یوونتوس در حال آماده شدن برای جذب توماس پارتی به آرسنال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پل پوگبا پس از مثبت شدن تست دوپینگ تستوسترون خود، به طور موقت محروم شد؛ ملی پوش فرانسوی یوونتوس در این فصل تنها ۵۲ دقیقه در فوتبال باشگاهی بازی کرده است، در حالی که مشکلات مصدومیت او ادامه دارد و اکنون با خطر محرومیت ۴ ساله مواجه است.

این حداکثر مجازاتی است که می‌تواند برای او صادر شود، البته اگر مشخص شود که پوگبا ماده ممنوعه را به عمد مصرف کرده است؛ محرومیت احتمالی اولیه برای مرد پرحاشیه او دو ساله است که شاید منجر به جدابی او از تورین منجر شود.

رسانه La Repubblica گزارش می‌دهد که یووه در حال حاضر در حال شناسایی جانشین‌های احتمالی پوگبا است؛ پارتی، ستاره آرسنال، بازیکنی است که از مدت‌ها قبل در رادار آن‌ها بوده و احتمال دارد در تابستان آینده در دسترس باشد.

توپچی‌ها تمایلی به فروش بازیکن خود ندارند، علی‌رغم اینکه اکنون دکلان رایس را برای ایفای نقش در خط هافبک در اختیار دارند، اما اگر پیشنهاد مناسب ارائه شود، این موضع شاید تغییر کند. پارتی فعلاً در حال ریکاوری برای بازگشت از مصدومیت همسترینگ است، اما طی سه بازی لیگ‌برتری برای آرسنال در فصل ۲۰۲۳-۲۴ حضور داشته است.

کد خبر 687466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.