هدف دشمن پرورش بذر ناامیدی در دل مردم است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هدف دشمن از تبلیغات و جنگ رسانه‌ای وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و پرورش بذر ناامیدی در دل مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسن حکمتیان امروز_ پنجشنبه، بیست و سوم، شهریورماه_ در نشست جهاد تبیین و روشنگری با رویکرد بصیرت افزایی و امید، در یاسوج، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه داده و بذر ناامیدی را در دل مردم بپروراند.

وی افزود: جان‌فشانی‌های سربازان جان بر کف و سبزپوشان ولایت در پاسداری و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی، باعث جلوگیری از ورود و نفوذ دشمن به داخل میهن عزیز و جزایر امن ایران اسلامی شده‌است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه امروزه یکی از اهرم‌های فشار دشمن در زمینه تهدید امنیت غذایی ملت‌ها و کشورها است، گفت: وظیفه همه مسئولین و به ویژه دستگاه‌های بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، این است مدیریت و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه و تأمین امنیت غذایی و اجتماعی مردم را داشته باشند.

در ادامه سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و دبیر قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین جامعه کشاورزی استان، اظهار کرد: با توجه با تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، امروزه جهاد تبیین، یک فریضه قطعی و فوری است، این نشست‌ها در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانده قرارگاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان است، افزود: هدف از تشکیل چنین نشست‌ها و همایش‌هایی تبیین و تحلیل جنگ‌های نوظهور ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سرگرد غلامی گفت: از اهداف دیگر این نشست‌ها بیان موفقیت‌ها و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در طی سالیان متمادی، با توجه به تحریم‌های مظلومانه و سنگین ایادی کفر علیه ملت شریف ایران عزیز می‌باشد که اولین همایش به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ویژه همه دستگاه‌های بخش کشاورزی، به ویژه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست‌ها و همایش‌ها به صورت ماهیانه و با میزبانی همه دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 687462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.