درخشش کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری

تیم نونهالان کهگیلویه و بویراحمد، در مسابقات کشتی استعدادهای برتر در مشهد به مقام سوم رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد، با درخشش خود موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

در این رقابت‌ها در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق به مربیگری عبدی نسب و باقری در دور اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم و سوم و چهارم با نتیجه مشابه ۹ بر صفر بر کشتی‌گیرانی از استان‌های اردبیل، تهران و کردستان غلبه کرد و به فینال مسابقات رسید، شاهرخ صدیق در فینال در یک کشتی حساس و نفس‌گیر توانست با نتیجه چهار بر چهار کشتی‌گیر پرقدرت خوزستان را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با مربیگری سجاد جوشن در دوره اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم، سوم و چهارم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان، اصفهان و فارس با ضربه فنی به فینال مسابقات راه پیدا کند، خردمند واعظ در فینال هم توانست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی را با ضربه فنی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی با مربیگری احمد آرامیان توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های ایلام، تهران، کرمان و اردبیل به فینال مسابقات برسد، پورابراهیمی در فینال با شکست برابر کشتی‌گیر پرقدرت خوزستان به مقام دوم رسید.

در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی با مربیگری عبدی نسب و باقری در دوره اول و دوم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کرمانشاه و بوشهر و شکست مقابل کشتی‌گیر لرستان به گروه بازنده‌ها رفت که در این مرحله با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های مرکزی و اصفهان به مقام سوم این مسابقات نائل آمد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبور زاده به مقام پنجم رسید.

در نتایج تیمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سرپرستی امید کمایی پس از استان‌های خوزستان و مازندران به مقام سوم رسید.

کد خبر 687456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.