آغاز تورنمنت دوستانه برزیل برای شاگردان شمسایی مقابل حریف خاطره‌انگیز

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین تورنمنت دوستانه برزیل از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه به‌مصاف پاراگوئه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران جهت برگزاری تورنمنت شش‌جانبه فوتسال به برزیل سفر کرده و قرار است بامداد امشب _پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی پاراگوئه برود. در این تورنمنت تیم‌های ملی ایران به‌همراه برزیل میزبان، پاراگوئه، عربستان، ژاپن و کلمبیا حضور دارند.

تیم‌ملی فوتسال ایران در شرایطی در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی تورنمنت شش جانبه برزیل به مصاف پاراگوئه می‌رود که آن‌ها در شش دوئل قبلی، پنج‌بار تسلیم شده‌اند و فقط یک مرتبه به پیروزی دست یافتند. در میان تمام این دیدارها، برتری شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی وقت تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا که منجر به صعود تیم ملی کشورمان به نیمه‌نهایی شد شیرین‌ترین خاطره از بازی‌های رودررو محسوب می‌شود.

آمار بازی‌های ایران و پاراگوئه به‌شرح زیر است:

ایران ۱۰ _ پاراگوئه ۶
ایران ۶ _ پاراگوئه ۴
ایران ۳ _ پاراگوئه ۵
ایران ۶ _ پاراگوئه ۲
ایران ۲ _ پاراگوئه ۰
ایران ۴ _ پاراگوئه ۳

از آخرین تقابل دو تیم با یکدیگر که خاطرات صعود به نیمه‌نهایی جام‌جهانی را در یادها به یادگار سپرده است، فقط حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی هستند که از آن نسل طلایی در تیم فعلی به میدان می‌روند و مابقی بازیکنان همگی از نسل جدید تیم ملی فوتسال ایران هستند.

قدرت بهادری با چهار گل بهترین گلزن ایرانی‌ها در مصاف با پاراگوئه است. این ستاره به لطف به‌ثمر رساندن چهار گل در تقابلی که در تورنمنت قبلی به میزبانی برزیل برگزار شده بود، با ثبت آمار چهار گل بهترین گلزن تقابل‌های ایران و پاراگوئه به‌حساب می‌آید.

کد خبر 687401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.