عبدالرزاق حمدالله در الاتحاد عربستان ماندگار شد

پرونده جدایی عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد عربستان از این باشگاه رسما بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه الاتحاد جده عربستان پیشنهاد باشگاه الوحده امارات برای جذب عبدالرزاق حمدالله ستاره تیم را رد کرد. حمدالله به‌خاطر چالشی که در خط حمله با کریم بنزما ستاره فرانسوی زرومشکی‌ها داشت به‌دنبال جدایی از الاتحاد بود اما مدیران باشگاه عربستانی بلافاصله پیشنهاد الوحده را رد کردند.

الاتحاد رقیب اصلی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. در مقابل الوحده احمد نورالله‌ی هافبک ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد و بدین ترتیب آقای گل عربستان در ترکیب الاتحاد ماند تا در آسیا مقابل سپاهان ایران بازی کند.

البته طی چند روز اخیر و با گذشت تنها پنج هفته از لیگ‌حرفه‌ای عربستان، عبدالرزاق حمدالله طبق اعلام سایت «اسپورت» عربستان‌سعودی پیشنهادی از باشگاه اماراتی دریافت و سریعاً این پیشنهاد را قبول کرده بود چرا که ستاره مراکشی در حال فشار به مدیریت باشگاه الاتحاد بود تا رضایت‌نامه‌اش را صادر کنند.

ضمن اینکه قبل‌تر از آن، هواداران باشگاه الاتحاد عربستان هشتگ «اخراج عبدالرزاق حمدالله» از این باشگاه را ترند اول توئیتر عربستان کرده بودند؛ زیرا الاتحادی‌ها اعتقاد داشتند حضور عبدالرزاق حمدالله باعث می‌شود کیفیت تیم‌شان پایین بیاید و کریم بنزما نمی‌تواند خودش را کامل نشان بدهد.

کد خبر 687393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.