هوشمندسازی در فضای سبز با کاهش هزینه‌ها همراه می‌شود

‌ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های این سازمان در چندین مرحله و فاز در سال جاری و آینده هوشمندسازی در حوزه مسئولیت‌های تخصصی خود خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شایگان امروز_ چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه_ در جلسه‌ای که به مناسبت آغاز برنامه‌های هوشمندسازی شهرداری ارومیه در حوزه فضای سبز و هماهنگی در این راستا برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی در حوزه فضای سبز از دغدغه‌های اصلی شهردار ارومیه و جز سیاست‌های کلان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

وی افزود: فضای سبز شهرداری ارومیه جز گسترده‌ترین سازمان‌ها با وظایف و مسئولیت‌های متنوع است و قطعاً هوشمندسازی در این حوزه موجب صرفه‌جویی در منابع و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: نگهداشت و شادابی فضای سبز با سلامتی و نشاط جامعه پیوند خورده و هوشمندسازی می‌تواند با افزایش راندمان و نظارت بر تمامی حوزه‌های فضای سبز در نشاط اجتماعی نیز مؤثر باشد.

شایگان تصریح کرد: در تلاشیم با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌ها، اقدام به توسعه حداکثری امور در حوزه هوشمندسازی کنیم.

وی ادامه داد: بحث نظارت بر پیمانکاران و نگهداشت فضای سبز و هوشمندسازی این حوزه از میان سایر مباحث حوزه هوشمندسازی برای سازمان سیما، منظر و فضای سبز اولویت دارد.

شایگان عنوان کرد: کار در فضای سبز بسیار حساس است و از این رو باید برای هوشمندسازی این حوزه نیز با حساسیت بالایی ورود کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان در چندین مرحله و فاز طی امسال و سال آینده اقدام به هوشمندسازی در حوزه مسئولیت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز خواهیم کرد.

به گفته شایگان این کار موجب کاهش تردد شهروندان به سازمان سیما، منظر و فضای سبز، افزایش سرعت امور و پرونده‌ها، ساماندهی میزان آب مصرفی، کاهش بروکراسی اداری و افزایش رضایتمندی شهروندان، امکان نظارت آنلاین و مستمر و حداکثری بر پیمانکاران و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در منابع خواهد شد.

کد خبر 687369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.