اعلام اسامی ورزشکاران اصفهانی در مسابقات هانگژو / حضور ۵۳ نفر از استان اصفهان + عکس

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اسامی ورزشکاران اصفهانی کاروان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی هانگژو را اعلام کرد.

علی اعتباریان در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص لیست نهایی ورزشکاران اعزامی به مسابقات هانگژو اظهار کرد: کاروان اعزامی ایران به مسابقات هانگژو به نام شهید محسن حججی از شهدای استان اصفهان است و به این حرکت فرهنگی افتخار می‌کنیم؛ امیدوارم هستیم بازیکنان ما در این تورنمنت دست به افتخار آفرینی بزنند.

وی درخصوص سهیمه‌های قطعی شده نمایندگان اصفهان در کاروان ایران افزود: لیست ما در مرحله قطعی شدن است و به غیر از دو مورد که در انتظار اعلام اسامی توسط فدراسیون هستیم و یک مورد که هنوز مرحله انتخابی آن برگزار نشده است سایر افراد لیست مشخص شده‌اند.

اعتباریان پیرامون تعداد سهمیه‌های این تورنمنت گفت: مجموعاً ۵۳ نفر اعزام می‌شوند که شامل ۲۲ ورزشکار خانم، ۲۰ ورزشکار آقا، شش مربی و پنج داور هستند؛ همچنین در قسمت آقایان شانزده رشته ورزشی و در قسمت بانوان ۱۴ رشته ورزشی وجود خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش‌وجوانان استان با اشاره به رشته‌های آسیایی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی؛ رشته اسکیت، کبدی، تیراندازی، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، بسکتبال، قایقرانی، هندبال با چهار نماینده، ووشو با شش نماینده، واترپلو با دونماینده، تکواندو با دو نماینده، سوارکاری و تنیس شرکت خواهند کرد که البته در تنیس داور اعزامی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در مسابقات پارآسیایی؛ ورزشکاران جانباز و معلول ما شرکت می‌کنند که از مجموع ۱۹ اعزامی ما ۴ نفر مربی و ۱۵ نفر ورزشکار هستند؛ دوومیدانی، والیبال نشسته، تیروکمان، بسکتبال با ویلچر، تکواندو و جودو رشته‌هایی به شمار می‌روند که در آن‌ها نماینده داریم.

اعتباریان با اشاره به زمان اعزام بازیکنان خاطرنشان کرد: آمار ما ممکن است دچار تغییراتی به ویژه در رشته تکواندو شود چراکه اگر سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی بتواند سهمیه لازم را کسب کند به نمایندگان اعزامی اصفهان اضافه خواهد شد.

وی افزود: در خصوص زمان اعزام هم باید بگویم عمده اعزام نمایندگان اصفهان در اواسط هفته آینده خواهد بود؛ افتتاحیه رسمی مسابقات ابتدای مهرماه است و به ترتیب رشته‌ها شاهد حضور نمایندگان اصفهان و البته سایر ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای نمایندگان اصفهان بیان کرد: مسابقات پارآسیایی نیز یک‌ماه بعد آغاز خواهد شد؛ باتوجه به این زمان یک‌ماهه احتمال تغییر در تعداد سهمیه‌ها به لحاظ افزایش و تغییر در نام ورزشکاران به دلیل مصدومیت‌های احتمالی وجود دارد.

وی ادامه داد: همانگونه که مدیر اداره کل ورزش‌وجوانان گفته است؛ تمامی ورزشکاران اعزامی استان اصفهان پیش از اعزام شارژ مالی خواهند شد، برای مدال آوران استان نیز جواد محمدی در حال رایزنی است تا یک هدیه در خور شان را برای آن‌ها فراهم کند.

اعتباریان در پایان گفت: مراسم بدرقه‌ای به صورت رسمی نخواهیم داشت چراکه ورزشکاران ما برای اردوهای تیم ملی در نقاط مختلفی هستند؛ بنابراین نمی‌توانیم عمده ورزشکاران را در اختیار داشته باشیم و مراسم بدرقه‌ای برگزار کنیم اما جلسه‌ای که با ورزشکاران اعزامی در حضور ریاست جمهوری برگزار شد به نوعی پرچم دار همه این بدرقه ها به شمار می‌رود؛ هرچند در پایان این رویداد آسیایی و پارآسیایی از مدال آوران تقدیر خواهد شد.

اعلام اسامی ورزشکاران اصفهانی در مسابقات هانگژو / حضور ۵۳ نفر از استان اصفهان + عکس

کد خبر 687327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.