محدودیت‌های ترافیکی قافله عزاداری روز پنجشنبه

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی قافله عزاداری در روز پنج شنبه ۲۳ شهرویر ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: در راستای برگزاری مراسم قافله عزاداری در شهر اصفهان در روز پنجشنبه، محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه، توقف هرنوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به اطراف چهارراه نور باران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، طول خیابان امام سجاد علیه السلام (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از ساعت ۱۵ نیز تردد هرنوع وسایل نقلیه در تمام مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به چهارراه نور باران در مسیر شمال به جنوب و برعکس، حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهارراه نور باران به سمت میدان بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار، میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا، چهارراه آپادانا به سمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و تمام مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد (ع)، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب، شهروندان تا حد امکان ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 687294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.