مقابله قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی انجام می‌شود

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری به برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری محمد رزم اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات لازم است تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اقدامات لازم را برای ایجاد آرامش و نظم اجتماعی در استان اتخاذ و به منظور برگزاری پرشکوه انتخابات با هرگونه اقدام تنش‌زا مقابله کنند.

وی افزود: قطعاً تحقق این مهم نیازمند تعامل و هماهنگی میان بخشی است و دستگاه قضائی استان از همفکری و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای خدمتگزار استقبال می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه دو مقوله قانون و امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دادگستری استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه با سرعت و دقت لازم به جرایم امنیتی رسیدگی و اجازه نخواهد معاندان و ایادی استکبار آرامش مردم را دست مایه اهداف شوم خود قرار دهند.

رزم اضافه کرد: در دادگستری استان شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به اینگونه جرایم در سطوح دادسرا، دادگاه کیفری و انقلاب و دادگاه‌های تجدید نظر تشکیل شده است.

وی رصد فضای مجازی، کنترل شبکه‌های اجتماعی و مقابله با ترویج شایعات را از جمله اقدامات مهم دستگاه‌های امنیتی استان دانست و تأکید کرد: مسئولان قضائی، اطلاعاتی و امنیتی استان بایستی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای جلوگیری از تعرض معاندان به جان و مال مردم استفاده کنند چراکه مطالبه جامعه و افکار عمومی برخورد قاطع با افرادی است که آرامش مردم را به هم می‌زنند و سعی در جریان سازی و التهاب آفرینی در جامعه دارند.

کد خبر 687241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.