دشمن به دنبال ایجاد بحران در کشور است

امام جمعه سمنان گفت: دشمن برای تهدید و زیرسوال بردن امنیت موجود، به دنبال ایجاد بحران در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _ چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه _ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: دشمن برای تهدید و زیر سوال بردن امنیت موجود، به دنبال ایجاد بحران در سطح کشور است.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، وحدت و امنیت ملی دو مؤلفه اصلی ما در کشور است؛ بنابراین ضرورت دارد در برابر توطئه و دسیسه چینی‌های با برنامه دشمنان، هوشیار و با برنامه عمل کنیم.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه بحث فرزندان این کشور و نظام جمهوری از عده اندکی که در اغتشاشات سال گذشته جیره‌خور، مزدور و برنامه‌گیر دشمنان بودند متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای نسل نوجوان و جوان کشور در راستای مصون‌سازی در برابر توطئه چینی و دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام، طرح‌های متنوع، جامع و با نشاط به خصوص در حوزه دانش‌آموزی در دست اقدام قرار گرفت.

مطیعی اضافه کرد: بعضی از این اقدامات به انجام رسیده، اما بعضی دیگر هنوز به مرحله اجرا در نیامده است؛ بنابراین ضرورت دارد در آینده این امر مهم به صورت کامل اجرایی شود.

وی تصریح کرد: بعضی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده است و باید در این خصوص و در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد.

کد خبر 687196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.