۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
حضور سفرای ۲۰ کشور در شهر سنندج

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: طی چند هفته آینده همایش سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ سفیر از کشورهای مختلف در شهر سنندج برگزار و ظرفیت‌های این شهر در حوزه‌ سرمایه‌گذاری برای میهمانان و سفرا معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوری امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در جریان بازدید از چندین پروژه شهری که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج صورت گرفت، اظهار کرد: در جریان بازدیدی که از اقدامات عمرانی سطح شهر سنندج داشتیم اقدامات جهادگونه‌ای توسط شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری، فضای سبز و ظرفیت‌های تفریحی و ورزشی در حال انجام بوده که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهمی که در حوزه اقتصادی به انجام آن تاکید می‌کنیم توسعه فضای سبز و گردشگری در سطح شهرستان سنندج است، افزود: توجه به این مهم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: طی چند هفته آینده همایش سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ سفیر از کشورهای مختلف در شهر سنندج برگزار خواهد شد و ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه سرمایه‌گذاری در این همایش برای میهمانان و سفرا معرفی می‌شود.

نوری با ابراز امیدواری از اینکه این همایش بستری برای رونق هرچه بیشتر شهر سنندج و استان کردستان باشد، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در سطح شهر سنندج بهره بگیریم.

کد خبر 687167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.