سپاهان در استیناف شانس تغییر رای دارد

مدیر عامل سابق باشگاه ذوب‌آهن گفت: قرارداد بازیکن سپاهان ریالی است و بنابر مفادی می‌تواند افزایش یا کاهش پیدا کند بنابراین دو ادعای رقبای سپاهان قابل دفاع است و طلایی پوشان در کمیته استیناف شانس دارند.

مجتبی فریدونی مدیر عامل سابق باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص صحبت‌های شب گذشته رئیس کمیته انضباطی درمورد کسر نشدن امتیاز از سپاهان اظهار کرد: حسن‌زاده نگفت امتیازی کسر نمی‌شود او گفت تیم‌های شاکی مستنداتی در خصوص بازیکن غیرمجاز نداشته‌اند و بنابراین دیدارهای سپاهان سه بر صفر نمی‌شود؛ صحبت‌های رئیس کمیته انضباطی به این معنا بود که امتیاز به رقبا تعلق نمی‌گیرد نه اینکه از طلایی پوشان امتیازی کسر نمی‌شود.

وی افزود: استناد رقبای سپاهان این است که مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم فصل آینده بیشتر از ۲۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد؛ در صورتی که در ماده ۲۷ که کمیته انضباطی هم در رأی خود به آن اشاره کرده بود، می‌گوید اگر بازیکنی بیش از یکسال در یک تیم باشد باشگاه می‌تواند به اختیار خود مبلغی را به قرارداد وی اضافه کند؛ و به این معنی نیست که قراردادهای فصل دوم سقف داشته باشد و براساس ۲۵ درصد تنظیم شود.

فریدونی پیرامون ادعای جدید رقبای سپاهان تصریح کرد: قرارداد بازیکن سپاهان ریالی است و بنابر مفادی می‌تواند افزایش یا کاهش پیدا کند بنابراین دو ادعای رقبای سپاهان قابل دفاع است و طلایی پوشان در کمیته استیناف شانس دارند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعیه‌ای که باشگاه سپاهان منتشر کرده است دو مورد در جلسه کمیته انضباطی به صورت فی‌البداهه مطرح شده است و طلایی پوشان فرصت دفاع نداشته‌اند؛ اولین مورد بحث مالیات بازیکن است که اگر اینگونه باشد خلاف دستور العمل صادر شده است، مورد دوم نیز بحث پرداخت ایجنت بوده که سپاهان تقبل کرده است پرداخت کند.

مدیر عامل سابق باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به شانس سپاهان در دادگاه CAS و استیناف گفت: دو ادعای قبلی رقبای سپاهان در کمیته استیناف قابل دفاع است اما اگر بحث مالیات و پرداخت ایجنت صورت گرفته باشد؛ طلایی پوشان دچار تخلف شده‌اند؛ گویا مدیران سپاهان نیز از بحث مالیات و پرداخت ایجنت بی اطلاع بوده و فرصت دفاع نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: دادگاه CAS ابتدا به مقررات انضباطی کشور نگاه می‌کند و اگر صراحت داشته باشد مطابق با دستور العمل اقدام می‌کند و در غیر این صورت مطابق با قوانین فوتبالی فیفا تصمیم می‌گیرد.

کد خبر 687160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.