۲۲ مدرسه تا پایان سال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۲۲ مدرسه در قالب ۱۱۹ کلاس درس در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد اعتماد اعجازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۲۲ مدرسه در قالب ۱۱۹ کلاس درس در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که فضای این مدارس ۱۵ هزار متر مربع خواهد بود.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل هم تعهد کرد تا پایان سال ۱۴۰۳، ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان اردبیل راه‌اندازی کند که همت و تلاش این مجمع و خیران قابل تقدیر و قدردانی است.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل توسعه فضاهای آموزشی است و در سفر رئیس جمهور به اردبیل راه‌اندازی ۴۰۰ کلاس درس را از رئیس جمهور به طور جدی مطالبه خواهیم کرد تا این مسئله مهم تحقق یابد.

وی تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل پنج متر کمتر از میانگین سرانه کشوری است و برنامه‌ ریزی جدی می‌طلبد؛ به حدود ۲۶۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در اردبیل نیاز ست تا به سرانه کشوری برسیم.

اعتماد اعجازی اظهار کرد: انتظار می‌رود در احداث مدارس معماری اسلامی و هویت و تاریخ اردبیل لحاظ شود و فضا به صورت شاداب برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است؛ برخی مدارس شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارند که با تأمین اعتبارات این امر باید اجرایی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 687114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.