خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: هر گونه خرید و فروش امتیاز طرح واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است.

سیدعلیرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی و سایت دیوار در خصوص خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: هر گونه خرید و فروش امتیاز طرح واحدهای نهضت ملی مسکن تا زمانی که فروش اقساط آن اعلام نشده است، غیر قانونی است.

وی افزود: در متن قراردادهای واگذاری زمین به متقاضیان به صورت واضح و قانونی ذکر شده است که هر گونه فروش غیرقانونی است و متقاضی نمی‌تواند برای فروش اقدام کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس تاکید کرد: متقاضیان بدانند هر گونه واگذاری امتیاز تا زمان آغاز فرایند فروش اقساطی غیرقانونی است.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، طبق قانون، مسکن ملی تنها شامل افرادی است که در سامانه ثبت‌نام کرده و برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

هر گونه خرید و فروش امتیاز طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن غیر قانونی است و ناآگاهی برخی متقاضیان و خریداران امتیازها در نهایت موجب متضرر شدن مردم می‌شود.

سایت دیوار و چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در معابر شهری شیراز در خصوص خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن از جمله فضاهایی است که به شکل غیر قانونی برای آن تبلیغ می‌شود و نظارت و برخورد جدی با سودجویان نمی‌شود.

کد خبر 687083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.