ایران ۴ _ آنگولا ۰ / برتری بدون دردسر ایران در خانه مقابل تیم ۱۱۶ جهان

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل آنگولا با دبل مهدی طارمی و تک‌گل صادق محرمی و شهریار مغانلو صاحب پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب _سه‌شنبه، بیست‌ویکم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب بازی‌های دوستانه فیفادی، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تیم ملی آنگولا بود و موفق شد در این جدال نه‌چندان مهم، با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی برای این مسابقه آماده شدند که رامین رضائیان و علیرضا بیرانوند، به‌دلیل مصدومیت در جریان مسابقه قبلی در این بازی حضور نداشتند و تیم ملی با ترکیبی به نسبت متفاوت در مقایسه با مسابقه قبل به میدان رفت.

پیام نیازمند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار داشتند.

همچنین آدیلسون داکروز، روی مودستو، بواتو جاناتان، ونانسیو کوکیلا، هلدر کاستا، آگوستو کارنیرو، آلفردو ریبیرو، کلیانو مانوئل، کریستوائو پاچینچیا، ولادمیرو لامیرا و آمبروسینی سالوادور به‌سرمربی‌گری پدرو گونکالوس بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال آنگولا را تشکیل می‌دادند.

ضمن اینکه محمد الهویش، خلاف الشماری، یاسر السلطان و امیر عرب‌براقی کوبل‌داوری بازی امشب بودند.

روی اشتباه کاپیتان آنگولا و توپ‌گیری بسیار خوب ترابی، او قدوس را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن را مدافع آنگولا از روی خط برگشت داد، اما در ادامه توپ به ترابی رسید و او این بار طارمی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه روی یک حرکت تیمی زیبا از سمت چپ، ترابی با یک پاس نرم، میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او با یک ارسال زمینی به محوطه جریمه، مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد و او با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد دو رساند.

یک بار دیگر مهدی ترابی در متن موقعیت قرار داشت و با یک نفوذ دیدنی به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه فرستاد و صادق محرمی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و با یک تکل، گل سوم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

احسان حاج‌صفی با یک فرار تند و تیز از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک پاس‌زمینی دیدنی، مغانلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که مغانلو پس از آنکه توپ را از میان پاهای مدافع حریف عبور داد، با یک ضربه فنی و بغل‌پای دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی دوستانه متوالی خود در فیفادی شهریورماه صاحب برتری آسان و بی‌دردسری شود.

کد خبر 687079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.