صحبت‌های جدید مدیرعامل تراکتور درخصوص رقم فسخ قرارداد حسین‌زاده!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور که قبلا گفته بود رقم فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده ۳۰۰ هزار یورو بوده، امروز این رقم را ۱۰۰ هزار یورو کاهش داد و صحبت‌های قبلی‌اش را نقض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دعاوی صورت گرفته از سوی باشگاه‌های پیکان تهران، تراکتور تبریز و پرسپولیس و استقلال تهران به طرفیت باشگاه سپاهان اصفهان با حضور ابوالفضل حسن‌زاده محمدی (رئیس کمیته انضباطی)، محمدرضا ساکت (مدیرعامل سپاهان)، علی خطیر (مدیرعامل استقلال)، احمد مددی (مدیرعامل پیکان) و هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل تراکتور) به‌همراه نماینده باشگاه پرسپولیس، نماینده کمیته ناظر بر قراردادها و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بعدازظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

پس از این جلسه، هوشنگ نصیرزاده دومین شخصی بود که از درب فدراسیون خارج شد و در برابر خبرنگاران چاره‌ای جز ایستادن نداشت. مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز در بخشی از صحبت‌های خود در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی‌بر رقم فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده که ۳۰۰ هزار یورو عنوان شده بود اما در حقیقت ۸۰۰ هزار یورو بوده اظهار کرد: رقم فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده با شارلوآی بلژیک که از طرف باشگاه تراکتور پرداخت شد ۲۰۰ هزار یورو بوده است.

این درحالی است که شخص هوشنگ نصیرزاده چند هفته قبل در چندین مصاحبه خود صراحتاً عنوان کرده رقم فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده ۳۰۰ هزار یورو بوده و حالا در آخرین مصاحبه خود حرف قبلی‌اش را زیر سوال برد و ۱۰۰ هزار یورو رقم فسخ قرارداد حسین‌زاده را کاهش داد.

امیرحسین حسین‌زاده یکی از مهم‌ترین بازیکنانی است که در نقل‌وانتقالات تابستانی به تیم فوتبال تراکتور تبریز پیوست و در حالی که مورد توجه استقلال قرار داشت، پیراهن تراکتور را برتن کرد و از همین‌رو انتقال وی به تراکتوری‌ها حواشی زیادی با خود به‌دنبال داشت و تا امروز هم این حاشیه ادامه دارد که باتوجه به نقض صحبت‌های نصیرزاده، همه‌چیز عجیب‌تر هم شد.

کد خبر 687072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.