جزئیات جلسه رسیدگی به شکایت علیه سپاهان به روایت مدیرعامل باشگاه تراکتور+ فیلم

مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: برخی بازیکنان قیمت‌های نجومی دارند و حتی رقم‌های دلاری برای خود در نظر می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نصیر زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در حاشیه جلسه رسیدگی به شکایت رقبای سپاهان در خصوص خرید بازیکنان مدنظر سرمربی تراکتور اظهار کرد: تمام بازیکنان مدنظر خمز را خریده‌ایم و از ۲۹ بازیکن مدنظر وی ۷ مهره را می‌توانستیم بخریم، ۹ بازیکن را به خدمت گرفتیم و خارج از لیست ایشان خریدی نداشته‌ایم؛ در جلسات خصوصی با وی صحبت کرده‌ایم؛ تیم ما روندی صعودی در پیش گرفته است.

وی افزود: رقم قرارداد بازیکنان ایرانی را می‌شود پنهان کرد و در TNS دویست هزار دلار هزینه شده است و این مبلغ هم در هزینه‌های فصل قرار داده‌ایم؛ به طور کلی هزینه‌های ما ثبت شده است.

نصیر زاده پیرامون امضای قرارداد در استانبول گفت: هیچ قراردادی را دفتر استانبول ثبت نکرده‌ایم و تمامی قراردادهای ما در دفتر اکباتان بسته شده است؛ هیچکس از باشگاه تراکتور استانبول نرفته است.

وی با اشاره به قانون سقف قرارداد ادامه داد: هر چیز جدیدی با مقاومت روبه‌رو است اما وضع این قوانین در فصل آینده هجمه‌های بیشتری خواهد داشت؛ نمی‌شود برخی هزینه‌های کم و برخی زیاد داشته باشند در واقع اگر یک باشگاه به دلیل پرداخت بالا بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد قابلیت‌های مدیر عامل تلقی می‌شود و در غیر این صورت بر عکس است؛ برخی بازیکنان قیمت‌های نجومی دارند و حتی رقم‌های دلاری برای خود در نظر می‌گیرند.

مدیر عامل باشگاه تراکتور در تشریح وضعیت جلسه کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: هیچکس تلفن همراه در اختیار نداشت و تمامی شاکیان به انضمام نماینده کارگروه ناظر بر نقل‌وانتقالات می‌توانستند پنج دقیقه صحبت کنند و پس از آن بیست دقیقه به سپاهان فرصت دفاع داده شد؛ افراد حقوقی باشگاه‌ها نیز نفری سه دقیقه فرصت کردند صحبت کنند و طلایی پوشان نیز دوباره ۱۲ دقیقه فرصت دفاع داشتند.

وی تصریح کرد: جلسه را دکتر حسن زاده به خوبی اداره کرد؛ بحثی میان هیچکس پیش نیامد؛ شاکیان معتقد بودند باشگاه سپاهان سقف قرارداد را رعایت نکرده است؛ طلایی پوشان نیز ادعا می‌کردند چنین چیزی وجود ندارد و تدابیری را پیاده کرده‌اند.

نصیرزاده در پایان گفت: جریمه هم شامل کسر امتیاز و هم شامل جریمه‌های مالی می‌شود؛ اگر دور زدن قانون اتفاق افتاده باشد ضعف قانونی وجود داشته و کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد؛ سپاهان معتقد بود با پرسپولیس بازی نداشته است و قرمز پوشان نیز ادعا می‌کردند که رعایت نکردن سقف قرارداد سبب شده آن‌ها از جذب بازیکن محروم باشند.

کد خبر 687057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.