آمادگی دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی برای خدمات دهی به زائران

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به عبور زائران حرم رضوی از استان، گفت: دستگاه‌های متولی آمادگی لازم را داشته باشند تا علاوه بر رضایت زائران، در جذب مسافر موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مهدی رشیدی امروز- سه شنبه بیست و یکم شهریورماه - در جلسه ستاد خدمات سفر دهه پایانی ماه صفر خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش رو و افزایش سفرها، همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در آمادگی کامل باشند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نظارت بر خدمات دهی به مسافران باید به صورت مستمر وجود داشته باشد، گفت: سامان‌دهی و نظارت بر مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی بین راهی، مساجد و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و غیره در طول مسیر انجام شود تا علاوه بر افزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر در استان فراهم شود.

رشیدی افزود: در زمینه ایمنی مسیر تمام تمهیدات لازم چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت مورد توجه دستگاه‌های مربوطه باشد تا خدمات به بهترین نحو به مسافران و زائران حرم رضوی در سفرهای پایان ماه صفر ارائه شود.

وی عنوان کرد: حرکت هر ساله زائران برای زیارت حرم رضوی یک حرکت مردمی و خودجوش است و ارائه خدمات باعث امیدآفرینی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کاهش آمار تصادفات در جاده‌های استان طی سال گذشته و در سفرهای نوروزی حاصل تلاش و همکاری دستگاه‌های مربوطه استان است.

رشیدی با بیان اینکه در سه نوبت اوج سفر به استان داریم، ادامه داد: استان خراسان شمالی در مسیر زوار حرم رضوی قرار دارد بنابراین می‌طلبد تا نسبت به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به زائران، اقدام شود.

کد خبر 687053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.