دستگیری ۱۰۸ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه، ۹۷ خرده فروش، ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۴۰۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی از اجرای طرح سه روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: در این رابطه، ۹۷ خرده فروش، ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۴۰۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه در این رابطه ۱۴ کیلو و ۲۷ گرم تریاک، ۴۳۹ گرم هروئین، دو کیلو و ۸۱۱ گرم حشیش، ۷۴۰ گرم شیشه و ۱۶ کیلو و ۳۰۵ گرم سایر مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 687050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.