مهدی طارمی در تیررس رئال‌مادرید و تاتنهام؟

تاتنهام ممکن است در تابستان ۲۰۲۴ دوباره شانس خود را برای خرید مهدی طارمی امتحان کند و طبق گزارش‌های محلی، این باشگاه احتمالاً باید با رئال‌مادرید بر سر به‌خدمت گرفتن او به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود شروع نه‌چندان خوب طارمی در فصل جاری، او همچنان مشتریان خود را دارد؛ گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تاتنهام ممکن است در تابستان ۲۰۲۴ دوباره شانس خود را برای خرید این مهاجم ایرانی امتحان کند. اگر آن‌ها در ماه ژانویه بخواهند اقدام به جذب طارمی کنند، احتمالاً باید با رئال‌مادرید بر سر به‌خدمت گرفتن او به رقابت بپردازند.

طبق گزارش رسانه‌های اروپایی، در صورتی که کارلو آنچلوتی درخواست جذب مهاجمی جدید را داشته باشد، باشگاه رئال‌مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو سراغ به خدمت گرفتن قرضی مهدی طارمی مهاجم ۳۱ ساله پورتو خواهد رفت.

این مهاجم ۳۱ ساله که تا سال ۲۰۱۸ ایران را ترک نکرد، در اواخر دهه بیست سالگی به شهرت رسید و یکی از مهاجمان حال حاضر جهان است که مورد توجه کافی قرار نگرفته است. این ملی‌پوش ایرانی عملکرد مناسبی در سه فصل اول حضورش در پورتو داشته و فصل گذشته ۳۱ گل برای این تیم پرتغالی به ثمر رساند.»

رئالی‌ها ترجیح دادند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر جایگزینی برای کریم بنزما جذب نکنند. با وجود اینکه به دلیل شروع شگفت‌انگیز جود بلینگهام در ترکیب رئال مادرید، خلاء نبود این مهاجم فرانسوی احساس نشده، اما غول‌های اسپانیایی هنوز به یک مهاجم پرکار نیاز دارند و بر این اساس طارمی به عنوان یک هدف مناسب برای رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید در صورتی که کارلو آنچلوتی به یک مهاجم جدید نیاز پیدا کند، در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه یک انتقال قرضی را تأیید خواهد کرد. در حالی که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید خوسلو را در ترکیب خود دارد، داشتن گزینه دیگری در خط حمله ضرری نخواهد داشت. ضمن اینکه قرارداد فعلی مهدی طارمی با پورتو در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 687006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.