ثبت‌نام ۸۳۵ داور کودک و نوجوان برای جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مسئول کمیته داوران کودک و نوجوان جشنواره سی‌وپنجم گفت: ۸۳۵ نفر تا پایان مهلت اعلام‌شده در فراخوان این بخش ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، صدیقه چگونیان با بیان اینکه گروه‌بندی داوران کودک و نوجوان جشنواره سی‌وپنجم بر اساس سن آنها تعیین شده است، افزود: در گروه سنی هشت تا ۱۲ سال، ۲۷۶ دختر و ۲۱۱ پسر و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال، ۲۱۲ دختر و ۱۳۶ پسر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی در حوزه آشنایی با مبانی سینما برای این افراد برگزار خواهد شد که جهت سهولت دسترسی این کودکان و نوجوانان، این دوره‌های آموزشی به صورت مجازی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و در ادامه، از محتوای کارگاه‌ها، ارزشیابی به عمل خواهد آمد.

مسئول کمیته داوران کودک و نوجوان ادامه داد: داوران کودک و نوجوان در طول ایام جشنواره با حضور در سالن‌هایی که برای آنها مشخص خواهد شد، به تماشای فیلم‌های جشنواره می‌نشینند و سپس به این آثار رأی خواهند داد.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (هفتم تا دوازدهم اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 686992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.