الهلال با حداکثر تماشاگر در ورزشگاه ملک‌فهد آماده میزبانی از رقبای آسیایی

مدیران باشگاه الهلال عربستان تصمیم گرفتند بازی‌های خانگی این تیم در رقابت‌های لیگ‌ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه ملک‌فهد با ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الهلال عربستان در گروه چهارم مسابقات فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا، با تیم‌های نساجی مازندران، بمبئی‌سیتی هند و نوبهار ازبکستان رقیب است و برای میزبانی الهلال از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه الملز ریاض با ظرفیت ۲۲ هزار نفر به‌عنوان میزبان الهلال انتخاب شده بود.

با این وجود مدیریت باشگاه الهلال می‌خواهد درخواست تغییر ورزشگاه خانگی‌اش برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را بدهد. باشگاه الهلال شنبه گذشته پرسشنامه‌ای را برای هواداران خود ارسال کرد تا میزان رضایت از برگزاری دیدارهای این تیم بین ورزشگاه بین‌المللی ملک‌فهد و استادیوم امیر فیصل بن‌فهد را بسنجد و بیشتر هواداران درخواست میزبانی در ورزشگاه ملک‌فهد را داشتند.

مدیران باشگاه تیم عربستانی می‌خواهند بازی‌های خانگی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک‌فهد با ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر برگزار شود تا با حضور حداکثری تماشاگران، رقبا را تحت فشار بگذارند. شاگردان سیدمهدی رحمتی در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ بیست‌ویکم آذرماه میهمان الهلال در شهر ریاض عربستان خواهند بود.

ظرفیت ورزشگاه ملک‌فهد در نوامبر آینده به ۹۰ هزار تماشاگر افزایش خواهد یافت تا برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که عربستان میزبان آن خواهد بود، آماده شود. ورزشگاه ملک‌فهد در شرایطی به‌عنوان میزبان بازی‌های خانگی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد که طی ماه‌های اخیر همواره شاهد معرفی ستاره‌های بزرگ دنیا نیز بوده است.

کد خبر 686989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.