انهدام باند سرقت ۳۰ میلیارد ریالی از منازل شهروندان اصفهانی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه‌نفره‌ای که با دستبرد به ۱۰ منزل ۳۰ میلیارد از اموال این منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات ویژه و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، در نهایت رد پای باندی سه نفره را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آنها متوجه شدند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، سارقان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان از شناسایی مال‌باختگان این سرقت‌ها و انجام اقدامات لازم برای تحویل اموال مسروقه به آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات کارآگاهان، پرونده تشکیل و متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 686986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوش دارو قبل از مرگ سهراب IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    خوب قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن نصب کنند که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره که اصلا دزدا نتونن برن تو خونه زندگیشون.