کشف انبار احتکار لوازم تاسیساتی ۹۶ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم تاسیساتی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار لوازم تاسیساتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی در حضور متصدی از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه ۱۶ دستگاه سرمایشی و گرمایشی یونیت خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کالاهای مذکور به علت نگهداری و عرضه نشدن به بازار، همچنین ثبت نشدن در سامانه جامع انبارها مشمول جرم احتکار و توقیف شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹۶ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: مالک اصلی کالاها به پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان احضار و پس از اقدامات و تحقیقات لازم در نهایت پرونده این تخلف برای اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.

کد خبر 686984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.