عرضه مرغ با نرخ مصوب در بازارچه شهرداری قزوین

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین از عرضه مرغ با نرخ مصوب بازار در بازارچه شهرداری قزوین خبر داد و گفت: در مناطق جدید شهر بازارچه راه‌اندازی می‌شود.

اصغر اللهیاری کشمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر گوشت مرغ در شهر قزوین گران‌تر از نرخ مصوب فروخته می‌شود، اظهار کرد: در بازارچه برکت شهرداری قزوین در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی مرغ با قیمت مصوب (۶ هزار تومان زیر قیمت بازار) عرضه می‌شود.

وی افزود: در بازارچه شهرداری برای نخستین بار برای فروش مرغ فاکتور به مشتریان ارائه می‌شود تا از وزن مرغ خریداری‌شده مطمئن شوند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین با اشاره به نرخ بالای گوشت گوساله و گوسفندی در قصابی‌های شهر قزوین گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت گرم گوساله با قیمت مصوب ۴۳۰ هزار تومان و گوشت گرم گوسفندی به قیمت ۳۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی بازارچه برکت و میادین میوه و تره‌بار حذف چرخه دلالی و واسطه‌گری است.

اللهیاری کشمرزی با اشاره به اینکه قزوین قطب تولید محصولات دامی است، گفت: در برخی نقاط شهر قزوین گوشت به بالاترین نرخ به مردم فروخته می‌شود، بنابراین ستاد تنظیم بازار استان قزوین باید ورود پیدا کند.

وی افزود: شهرداری قزوین برای اینکه شهروندان برای تهیه میوه و تره‌بار و سایر اقلام خوراکی به جنوب شهر قزوین و بازارچه‌های الآف راسته، سپه و دوراهی همدان مراجعه نکنند، به زودی در مناطق جدیدالاحداث قزوین مانند شهرک مینودر و مهدیه میدان میوه و تره‌بار ایجاد می‌کند.

کد خبر 686965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.