عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ شهریورماه

در این بسته خبری از آمادگی ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد برای عملیات زمستانه تا شهرداری تهران به ساخت خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد و اسناد واگذاری غرفه‌های سبزه میدان زنجان به مزایده گذاشته شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اسناد واگذاری غرفه‌های سبزه میدان به مزایده گذاشته شد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، اسناد واگذاری غرفه‌های سبزه‌میدان به مزایده گذاشته شد تا توانمندترین افراد برای فعالیت در این حوزه انتخاب شوند.

عوائد حاصل از فروش پسماندهای روی متعلق به شهر زنجان است

حسین حمزه‌لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عوائد حاصل از فروش پسماندهای روی متعلق به شهر زنجان است و نباید به صورت استانی هزینه شود.

انبار بزرگ مواد شوینده در سبزوار آتش گرفت

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: آتش‌سوزی گسترده یک انبار بزرگ مواد شوینده در این شهر با تلاش یک‌ساعته آتش‌نشانان مهار شد.

۱۱ میلیارد ریال برای بهسازی پارک‌های خمین هزینه شد

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ۱۱ میلیارد ریال برای بهسازی و نصب انواع بازی‌های پلی اتیلن در پارک‌های سطح شهر در سال جاری هزینه شده است.

شهرداری به ساخت خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری به هیچ عنوان به خانه‌های ۲۵ متری پروانه نمی‌دهد.

آمادگی ۵۸ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد برای عملیات زمستانه

بابک احمدی، مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات‌دهی و انجام عملیات زمستانه ۵۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری شهرکرد آماده و تجهیز شد.

شورای شهر قزوین حق تعطیل کردن پروژه‌های شهرداری را ندارد

فرج‌اله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به تعطیلی طرح تصفیه شیرابه پسماند در سایت پاکسار گفت: شورای اسلامی شهر طبق قانون به هیچ وجه حق تعطیلی پروژه‌های شهرداری را ندارد.

۶۴ باب مغازه اطراف حرم مطهر و۱۳۲ مغازه قبرستان نو قم تملک می‌شود

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم گفت: ساماندهی وضعیت اطراف حرم مطهر یکی از دغدغه‌های شهرداری قم است و در این رابطه ۶۴ باب مغازه پیرامون حرم مطهر با همکاری دستگاه‌های استانی تملک می‌شود.

کد خبر 686955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.