مناطق ۶ گانه اراک از قابلیت‌های زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰ برخوردار است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک از بهره‌برداری زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰ سامانه سامانشهر در مناطق شش‌گانه شهرداری اراک خبر داد و گفت: بهره‌برداری کامل از زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰، تاثیر چشمگیری در تسریع و بهبود روند رسیدگی به پرونده‌ها دارد.

ابوالفضل عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر تمام مناطق شش‌گانه شهرداری از قابلیت‌های مختلف زیرسیستم کمیسیون ماده صد برخوردار است.

وی افزود: این زیر سیستم که به صورت GIS Base است دارای سه بخش اصلی ممیزی تخلفات، صدور رأی و پیگیری آرا و کسر از آمار است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک ادامه داد: در قسمت ممیزی، لایحه ارسالی مناطق در قالب فرم خلاف و به صورت سیستمی دریافت شده است، تخلفات به صورت نیمه هوشمند تحلیل و برای صدور رأی به کمیسیون ارسال می‌شود.

عسگری از بهره‌برداری زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰ سامانه سامانشهر در مناطق شش‌گانه شهرداری اراک خبر داد و تاکید کرد: بهره‌برداری کامل از زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰، تأثیر چشمگیری در تسریع و بهبود روند رسیدگی به پرونده‌ها دارد.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف شهرداری جلوگیری از تخلفات ساختمانی و انجام ساخت‌وساز بدون اخذ پروانه مطابق ماده صد قانون شهرداری‌ها است، شهرداری با اجرای ماده صد از ساخت‌وسازهایی که نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت نکرده‌اند یا از طریق اضافه بنا، تغییر کاربری و انجام ساخت‌وساز در مناطق ممنوعه همچون معابر عمومی به حریم عمومی تجاوز کرده‌اند، جلوگیری می‌کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک هدف از تولید و اجرای این زیر سیستم را بهبود مستمر ضوابط و مقررات شهرسازی، نحوه مقابله با تخلفات و ایجاد شفافیت و سرعت در ارائه خدمات به شهروندان برشمرد.

کد خبر 686948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.