طلب ۲۹ میلیارد تومانی شهرداری گرگان از راه و شهرسازی گلستان

رئیس واحد درآمد شهرداری گرگان مجموع طلب شهرداری از راه و شهرسازی را ۲۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دولت متعهد شده است این مبلغ را به شهرداری پرداخت کند، اما طی این سال‌ها حتی یک ریال دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام قومیان امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران از افزایش ۲۵ درصدی عوارض ساختمان به ۴۰ درصد در تیرماه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: به این ترتیب خردادماه سال گذشته درآمد شهرداری در این بخش از ۵۴ میلیارد تومان به ۱۴۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از سال ۹۰ سامانه سماد وزارت اقتصاد و دارایی فعال شده است، افزود: این سامانه برای ثبت بدهی و طلب دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر شهرداری راه‌اندازی شده است و این مطالبات باید هر سه ماه یک‌بار ثبت شود.

رئیس واحد درآمد شهرداری گرگان با بیان اینکه شهرداری سال ۹۵ در بخش بافت فرسوده ۳۸۸ میلیون تومان از راه و شهرسازی اوراق دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: باقیمانده طلب این اداره تا ابتدای امسال در منطقه یک شهر گرگان، شش میلیارد و ۸۰۰ تومان، در منطقه دو شهر ۱۹ میلیارد تومان و در منطقه سه گرگان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون بوده است.

قومیان مجموع طلب شهرداری از راه و شهرسازی را ۲۹ میلیارد تومان دانست و گفت: دولت متعهد شده است این مبلغ را به شهرداری پرداخت کند، اما طی این سال‌ها حتی یک ریال دریافت نشده است.

کد خبر 686935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.