پیشرفت ۵۰ درصدی استانداردسازی ۱۴ آسانسور ساختمان‌های شهرداری اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مدیریت پروژه‌ای برای استانداردسازی۱۴ آسانسور شهرداری تعریف کرد، گفت: در حال حاضر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی، تا دو ماه آینده عملیات فنی و عمرانی آن تکمیل شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه استانداردسازی آسانسورهای ساختمان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: استفاده از قطعات، تجهیزات و سیستم‌های استاندارد، علاوه بر حفظ دارایی‌های فیزیکی هر سازمان، موجب کاهش خرابی‌ها و هزینه‌های تعمیرات و در نتیجه موجب اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا پیرو انجام عملیات تعمیرات، سرویس و نگهداری آسانسورهای شهرداری اصفهان که توسط مدیریت نت معاونت عمران شهری انجام می‌شود، با توجه به تاکید فرمانداری مبنی بر لزوم استانداردسازی آسانسورها، این مدیریت ضمن نظارت بر حُسن نگهداری پیشگیرانه این تأسیسات، پروژه‌ای برای استانداردسازی و دریافت گواهی ایمنی ۱۴ دستگاه از این آسانسورها تعریف کرد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دریافت گواهی ایمنی آسانسورها ضروری است و علاوه بر تأمین ایمنی استفاده‌کنندگان موجب افزایش طول عمر تجهیزات آسانسور خواهد شد که این قرارداد به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان با یکی از شرکت‌های مورد تأیید سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی منعقد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی تا دو ماه آینده عملیات فنی و عمرانی مورد نیاز برای استانداردسازی این آسانسورها به اتمام برسد.

کد خبر 686932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.