ایران _ آنگولا / بازی تدارکاتی شاگردان قلعه‌نویی پشت درهای بسته

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی فیفادی شهریورماه امروز در ورزشگاه آزادی مقابل آنگولا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در دومین بازی دوستانه خود باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و پشت درهای بسته به مصاف تیم ملی آنگولا برود. شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در نخستین بازی دوستانه خود در برابر تیم ملی بلغارستان موفق شدند با تک‌گل محمد محبی از سد حریف اروپایی خود عبور کنند.

یوزهای ایرانی در دومین دیدار خود درحالی به مصاف تیم ملی آنگولا می‌روند که از لحاظ رتبه‌بندی فاصله زیادی میان این دو تیم ملی وجود دارد. تیم ملی ایران در رتبه بیست‌ودوم رنکینگ فیفا قرار دارد و تیم ملی آنگولا در رتبه صدوشانزدهم جهان ایستاده است. تیم ملی آنگولا حریف ناشناخته‌ای برای ما نیست و تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۰۶ برابر این تیم آفریقایی قرار گرفت و برابر آنگولا به تساوی یک بر یک رسید.

این دو تیم بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان، دو بار دیگر مقابل هم به میدان رفتند؛ در اولین بازی که در خردادماه ۱۳۹۳ برگزار شد تساوی یک بر یک نتیجه این دیدار بود که در آن بازی کریم انصاری‌فرد زننده تنها گل ایران بود. تیم ملی فوتبال ایران در دی‌ماه ۱۳۹۸ نیز مقابل آنگولا به‌میدان رفت که با تک‌گل جواد نکونام به پیروزی دست یافت‌.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان به‌علت مصدومیت در بازی با تیم ملی بلغارستان، دچار کشیدگی ران شد و غایب بزرگ این بازی است. البته پیام نیازمند که عملکرد خوبی مقابل بلغارستان به نمایش گذاشت می‌تواند گزینه مناسبی برای بازی امروز باشد. شاگردان قلعه‌نویی که اکثرشان ستاره‌های پرسپولیس و سپاهان هستند پس از این بازی و پایان اردوی تیم ملی، برای لیگ‌قهرمانان آسیا آماده خواهند شد.

کد خبر 686900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگربابنگلادش بازی میکردیداینقدرهزینه نمی شدخروجیش هم یکی بود