نصب تابلوهای راهنمای مسیر در آرامستان‌های کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: به منظور راهنمایی دقیق‌تر، میادین، ورودی‌ها و خیابان‌های فرعی سازمان آرامستان‌ها به تابلوی راهنمای مسیر مجهز شده است.

سید محمدحسین علوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتمام عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح نصب تابلوی راهنما و تسهیل دسترسی مراجعان و شهروندان به قطعات است.

وی افزود: این تابلوها با هدف شناسایی ساختمان‌های اداری و معراج، گلزار مطهر شهدا، حسینیه شهدا، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و مقابر خانوادگی قدیمی و جدید نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: این تابلوها در مسیرهای اصلی سازمان آرامستان‌ها به تعداد ۴۰ عدد و در ارتفاع ۲/۵۰ متر از سطح زمین با برچسب‌های استیکر از جنس ورق‌های آهنی که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه کاشان، با دوام و ماندگار است قرار گرفته‌اند.

علوی‌زاده با بیان اینکه تمام مسیرهای دسترسی به قطعات و ساختمان‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد، گفت: به منظور راهنمایی دقیق‌تر، میادین، ورودی‌ها و خیابان‌های فرعی سازمان نیز به تابلوی راهنمای مسیر مجهز شده است.

کد خبر 686887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.