اهدای ۲۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند کردستانی

دانش‌آموزان نیازمند ناحیه منفصل شهری ننله سنندج کردستان، دو هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر دریافت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد کردستان در آئین اهدای دو هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی از طرف موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری شهر سنندج اظهار کرد: این تعداد بسته تحصیلی از طرف این موقوفه به تمام دانش آموزان نیازمند منطقه منفصل شهری ننله اهدا شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: ارزش کل بسته‌ها در حدود سه میلیارد تومان است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: این تعداد بسته تحصیلی و لوازم‌التحریر در بین تمام دانش آموزان نیازمند و مددجویان منطقه منفصل ننله توزیع خواهد شد.

طوسی ادامه داد: موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری در مناسبت‌های مختلف همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارد و در زمینه کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند این بسته‌های تحصیلی را اهدا کرده است.

وی افزود: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت ترویج سنت حسنه نیکوکاری و گسترش استفاده از ظرفیت خیران و کمک به اقشار نیازمند نسبت به تأمین لوازم‌التحریر و نیازهای تحصیلی مددجویان اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که امید است با کمک خیران تمامی نیازهای تحصیلی این دانش آموزان تأمین شود.

کد خبر 686873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.