آغاز طرح پاکسازی محله به محله شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری در راستای اجرای طرح پاکسازی محله به محله شهر گلپایگان، تاکنون حدود چهار هزار مترمربع نظافت، جمع‌آوری زباله، خاکبرداری و انتقال به سایت تخلیه نخاله را انجام داده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح پاکسازی محله به محله شهر گلپایگان اظهار کرد: وسعت بالای شهر گلپایگان و دارا بودن زمین‌های بایر، مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی افزود: وجود این اراضی بایر موجب تجمع زباله، حیوانات موذی، دپوی خاک و نخاله و حتی خودروهای اسقاطی می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: تجمع زباله و نخاله در این اراضی علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهر نیز ناهنجاری‌هایی را در منطقه به وجود آورده است.

شکرزاده تصریح کرد: در راستای بهبود ارائه خدمات به شهروندان، پاکسازی و تسطیح زمین‌ها با هدف جلوگیری از تجمع آب و فرسایش خاک هنگام بارندگی‌ها در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح پاکسازی تاکنون حدود چهار هزار مترمربع نظافت، جمع‌آوری زباله، خاکبرداری، انتقال به سایت تخلیه نخاله انجام گرفت.

شهردار گلپایگان گفت: ارتقای فرهنگ شهرنشینی در راستای همکاری شهروندان در رابطه با حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزه نگه‌داشتن محل زندگی می‌تواند از به وجود آمدن این‌گونه مشکلات بکاهد و در حد امکان جلوگیری کند.

شکرزاده افزود: در طرح پاکسازی محله به محله شهر گلپایگان، تاکنون پاکسازی و تسطیح زمین‌های بایر محله شهید هاشمی، نظافت محله و لایروبی جوی آب منطقه صفائیه، خیابان شهید آقاشاهی، نظافت خیابان ظفر و بلوار آبشار، خیابان شهید نوبخت و خیابان امامت با تلاش پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرداری انجام شده است.

کد خبر 686841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.