زیباسازی ورودی‌های شهر بروجرد با کاشت درختچه‌های تزئینی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: این سازمان با هدف زیباسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر اقدام به کاشت بیش از سه هزار درختچه تزئینی در معابر و بوستان‌های شهر کرده است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساماندهی بوستان ارتش واقع در ضلع جنوبی میدان تختی بروجرد با کاشت ۱۵۰۰ بوته درختچه زینتی همچون یوکا، یاس شیروانی و انارگل و کفپوش‌گذاری معابر انجام شده است.

وی افزود: کاشت ۲۰۰ درختچه تزئینی، زرشک، یوکا و پامپاس در خیابان جعفری و کاشت ۱۵۰۰ بوته درختچه تزئینی رزماری، اسطوخودوس، رز، زرشک، یوکا و پامپاس گراس در بلوار امام خمینی (ره) انجام شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: کاشت ۱۰۰ بوته درختچه زینتی همچون یوکا، پامپاس گراس، یاس شیروانی و رُز در لچکی حاشیه معبر خیابان بهار (جنب آتش‌نشانی)، کاشت ۵۰۰ اصله درخت و درختچه زینتی در حاشیه بلوار دکتر شهیدی از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای زیباسازی و ساماندهی حاشیه معابر شهری بوده است.

بابایی از کاشت بذر گل‌های فصلی و پاییزه و زمستانه در نهالستان‌های تحت پوشش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد خبر داد و گفت: این سازمان با توجه به نیاز شهر و در راستای کاهش هزینه‌های تهیه گل و گیاه اقدام به کاشت بذر گل‌های پاییزه و زمستانه در نهالستان بلوار امام خمینی (ره) کرده است.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از گل‌های فصلی که در سطح شهر کاشته شده محصول همین نهالستان است.

کد خبر 686817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.