میزبانی فرودگاه اصفهان از دوازده هزار زائر اربعین

مدیرکل فرودگاه‌های استان به تشریح آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پرداخت.

به گزارش ایمنا، ابوذر ضیایی از خدمت‌رسانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی در فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: از ۲۷ مرداد ماه سال جاری عملیات اعزام زائران اربعین در این فرودگاه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه تعداد ۱۱۰ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس انجام شد.

وی به تشریح آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پرداخت و افزود: تا امروز تعداد ۱۲ هزار و ۴۱۶ زائر با ۵۵ پرواز به عتبات عالیات اعزام و با ۵۵ پرواز به اصفهان بازگشته‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در ادامه به انجام ۸۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیر اصفهان به اهواز و بالعکس در این مدت اشاره و اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۷۰۰ زائر با این پروازها توانستند از طریق مرزهای زمینی به جمع زائران در پیاده‌روی اربعین بپیوندند و پس از زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) به اصفهان بازگردند.

وی در پایان با تشکر از هماهنگی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته میان کلیه نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران در ایام اربعین حسینی بیان کرد: در این مدت نمایندگان نهادهای نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر بازرسی استانداری در ترمینال پروازهای خارجی مستقر و به صورت مداوم بر قیمت بلیت‌های عرضه شده در این مسیر نظارت و خدمات در حال ارائه را پایش می‌کردند.

کد خبر 686799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.