مشارکت شهروندان موجب کاهش هزینه خدمات شهری می‌شود/ خرید ۶ میلیارد تومان ماشین‌آلات مکانیزه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهر سبب کاهش هزینه‌های خدمات شهری شهرداری‌ها می‌شود.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هزینه‌ها رو به افزایش نگهداشت شهر اظهار کرد: در امر خدمات شهری هزینه‌های نیروی انسانی و ماشین آلات و ابزار هر روز رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم می‌تواند هزینه‌های خدمات شهری را کاهش دهد افزود: یکی از اهداف ما در شهرداری قم ارتقای سطح مشارکت شهروندان در امور شهر است که در این زمینه جلسات مستمری در مجموعه سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قم برگزار می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: در این راستا در سال ۱۴۰۲ اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای مباحث مربوط به فرهنگ شهروندی در حوزه‌های مدیریت پسماند، ایمنی و آتش‌نشانی، حفظ درختان، تنظیف محیط شهر و … تخصیص یافت که امسال این رقم افزایش یافته است.

وی در رابطه با تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری بیان کرد: در سال گذشته حدود ۴۰ میلیارد تومان و در پنج ماهه نخست امسال نیز در حدود شش میلیارد تومان ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در زمینه مدیریت بحران، مدیریت پسماند و موتوری شهرداری، ماشین آلات پرس و دستگاه‌های مکنده خریداری شد.

کد خبر 686786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.