۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
آیا کلوپ سرمربی آلمان می‌شود؟

پس از اخراج هانسی فلیک، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر به عنوان نامزدی برای هدایت تیم ملی آلمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن پس از شکست ۴ بر یک مقابل ژاپن در دیداری دوستانه، توسط DFB (اتحادیه فوتبال آلمان) اخراج شد؛ او تنها در ۲۵ بازی در رأس کار قرار گرفت و پس از پیروزی در ۱۲ بازی از این دیدارها و حذف از مرحله گروهی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کنار گذاشته شد.

با وجود اینکه کلوپ تا سال ۲۰۲۶ در آن فیلد قرارداد دارد، صحبت‌هایی در مورد پیشنهاد هدایت ژرمن‌ها به او، شده است؛ رسانه دیلی میل گزارش می‌دهد که اگرچه این مرد آلمانی به شدت مورد علاقه سران فوتبال آلمان است، اما او هیچ تمایلی برای جدایی از لیورپول ندارد.

کلوپ در گذشته در مورد این شایعات گفته بود: به دست گرفتن هدایت یک تیم ملی، افتخار بزرگی است، هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد، مشکلی که سر راه من قرار دارد وفاداری من است. هنوز نمی‌دانم که بعد از ترک لیورپول چه کاری انجام خواهم داد، می‌خواهم همه گزینه‌هایم را بررسی کنم.

آلمان به دنبال انتصاب مربی جدیدی است که بتواند آن‌ها را تابستان سال آینده که میزبان یورو ۲۰۲۴ هستند، به سمت قهرمانی اروپا هدایت کند.

جولیان ناگلزمن، سرمربی سابق بایرن، به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها برای این نقش در نظر گرفته می‌شود و الیور گلاسنر نیز در حال رقابت با او است‌، درحال حاضر رودی فولر به طور موقت هدایت مانشافت را در دست دارد.

کد خبر 686765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.