برگزاری آیین تجلیل هیئت تکواندو استان اصفهان از قهرمانان استان

هیئت تکواندو استان اصفهان در مراسمی از قهرمانان و افتخارافرینان استان اصفهان در مسابقات جهانی و آسیایی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هیئت تکواندو استان اصفهان در مراسمی از قهرمانان مدال‌آوران تکواندو در دو بخش پومسه و کیوروگی مسابقات جهانی و آسیایی، در سالن شهید قورچانی با حضور شهرام الله‌آبادی رئیس هیئت تکواندو، یدالله رضوانی نایب رئیس، جواد ابن یمین دبیر، شهره اسفندیاری نایب رئیس بانوان و جمعی از استاد بزرگان، مربیان، داوران و تکواندو کاران تجلیل کرد.

در این مراسم از حسین بهشتی، سرمربی اصفهانی تیم ملی پومسه رده نوجوانان و نونهالان که به عنوان بهترین مربی آسیا در مسابقات آسیایی لبنان انتخاب شده بود تحلیل شد همچنین از محمدرضا خانی قهرمان مسابقات فستیوال دانشجویان جهان کشور روسیه، آیلا جلیلی مقام دوم ششمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان کیوروگی جهان شهر سارایوی بوسنی و هرزگوین، فاطمه سلمانی‌زاده مقام سوم مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا ۲۰۲۳ بیروت لبنان در بخش پومسه استاندارد انفرادی، سید محمد عبداللهی مقام اول رقابت‌های کیوروگی تکواندو قهرمانی آسیا رده سنی نونهالان بیروت لبنان، هستی خلجی مقام اول رقابت‌های کیوروگی تکواندو قهرمانی آسیا رده سنی نونهالان بیروت لبنان، فاطمه سلمانی‌زاده و شیما نساجی مقام اول مقام تیمی پومسه، علیرضا زینی و عادل منصوری مقام سوم تیمی پومسه، علیرضا زینی مقام سوم بخش دو نفره استاندارد، یاسین اکبری مقام دوم بخش دو نفره ابداعی، محمد امین حبیب‌زاده سوم مشترک انفرادی ابداعی، یاسین اکبری مقام دوم بخش انفرادی ابداعی و پارسا رمضانی عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی بیروت تجلیل صورت گرفت.

شهرام الله‌آبادی، در این مراسم با تبریک افتخارآفرینی‌های تکواندوکاران استان اصفهان، اظهار کرد: تکواندوکاران استان اصفهان با کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه بین‌المللی نشان دادند که ورزشکارانی ارزنده هستند. در روزهای گذشته تکواندوکاران ملی پوش مدال‌های رنگارنگی را کسب کردند که این بارش مدال و افتخار آفرینی تکواندوکاران ایرانی پیام تبریک رئیس جمهور را در پی داشت، امیدوارم مسئولان استان اصفهان نیز شاهد افتخارآفرینی قهرمانان ارزنده استان باشند و با تبعیت از رئیس جمهور در پیامی از قهرمانی تکواندوکاران اصفهانی تجلیل به عمل آورند. در شب گذشته نیز در مسابقات پا را آسیایی شاهد درخشش رومینا چمسورکی و حامد حق شناس بودیم که هردو از ورزشکاران ارزنده استان اصفهان هستند.

وی ادامه داد: تکواندوکاران انسان‌های شریف و آبروداری هستند که اکثراً گرفتار مشکلات مالی بوده و در مواردی حتی تعدادی از خانواده‌های این ورزشکاران نگران قهرمانی فرزندان‌شان هستند زیرا می‌ترسند که به دلیل مشکلات معیشتی که دارند در بازدیدهای مسئولان، خجالت بکشند. امیدوارم مسؤلان در کنار ورزش‌های دیگر به ورزش تکواندو نیز اهمیت بدهند و ورزشکاران این رشته را ببینند، ورزش فقط فوتبال نیست.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان در پایان گفت: مسئولان ورزش کشور باید به همه رشته‌ها توجه یکسانی داشته باشند، بودجه ورزش باید به شکلی در بین رشته‌ها تقسیم شود که عدالت برقرار شده و همه رشته‌ها دیده شوند.

کد خبر 686763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.