آغاز عملیات ساماندهی و مناسب‌سازی تردد معلولان و جانبازان در پارک امام رضا(ع)

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: آغاز عملیات ساماندهی و مناسب‌سازی عبور و مرور معلولان و جانبازان در پارک امام رضا(ع) با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دست انجام است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اشاره به بسترسازی مناسب شهر برای تردد معلولان و جانبازان دولت قوانینی را در زمینه مناسب‌سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولین وضع کرده است.

وی نقش شهرداری‌ها را در این زمینه مؤثر برشمرد و افزود: شهرداری‌ها نیز در این قانون نقش دارند و عضو ستاد مناسب‌سازی بستر شهری برای معلولان هستند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ما باید توجه و نگرش ویژه‌ای به شیرمردانی داشته باشیم که در بحرانی‌ترین شرایط کشور با تمام وجود و با خلوص نیت و بدون توقع جانفشانی و ایثارگری کردند و ما امروز تحت عنوان جانبازان در خدمت و موظف به ادای دین نسبت به آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را در مقابل معلولان و جانبازان انجام دهیم و مناسب‌سازی فضاهای شهری جهت تردد آسان آن‌ها حداقل خدمتی است که می‌توانیم برای جانبازان و معلولان انجام دهیم.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی محیط‌های شهری یکی از راهکارهای ارتقای کیفیت زندگی برای تمام افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت است.

کد خبر 686736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.